La programació del Club Wagner té com a objectiu continuar compartint i vivint plegats la nostra afició per l'òpera wagneriana al llarg del curs 2020-2021 a través de conferències, visionats i maratons de diversos títols.

Aquesta temporada podrem gaudir del cicle La Vida de Richard Wagner a càrrec de Manel Bertran, les audicions comentades a càrrec de Josep Mallol, conferències, visionats de pel·lícules, així com dels darrers actes del curs passat que malauradament es van haver de posposar.

AVÍS IMPORTANT: a causa del seguiment estricte dels protocols de seguretat imposats al sector d'activitats culturals per tal de controlar l'actual pandèmia, l'aforament a les activitats del Club Wagner es limita a 25 places per activitat (menys del 50% de l'aforament real de la nostra sala). Les inscripcions es realitzaran per ordre d'arribada de les peticions a través de correu electrònic a l'adreça Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

Així mateix, les dates anunciades poden estar sotmeses a canvis en funció de l'evolució de la situació sanitària. Les activitats s'aniran publicitant i confirmant setmana a setmana a través dels canals de xarxes socials del club.

El CW procurarà posar tant contingut com pugui de les activitats disponible telemàticament, per a qui no pugui assistir-hi. Agraïm la vostra comprensió.

PROGRAMACIÓ d'ESTIU 2021

31 de maig (dilluns) - 19h-  El gran director Georg Solti en acció.Tannhäuser Götterdämmerung
10 de juny (dijous ) - 19h - Projecció del film Parsifal, de Daniel Mangrané, presentat per Jaume Radigales
14 de juny (dilluns) - 19h - Conferència, Schopenhauer i la música, amb Martí Marimon Aguadé, filòsof i músic.
19 de juny (dissabte) - 19h - En Josep Mallol ens recrearà text i exemples musicals de Die Walküre.
28 de juny (dilluns) - 19h - Making off del Ring del Metropolitan.
5 de juliol (dilluns) - 19h - Visions sobre Rusalka de Anton Dvořak
22 de juliol (dijous) - 19h - Bayreuth estrena nova producció de l'Holandés i, per tant, revisarem part o tota aquesta òpera.

Hem establert una mínima quantitat anual de 35 € (socis TRESC, 30 €) amb el propòsit d'atraure i a la vegada fidelitzar el màxim nombre de persones a qui l'obra de Richard Wagner desperta interès i que considera que, a la ciutat de Barcelona, la tradició wagneriana hi ha de tenir una seu.