La programació del Club Wagner té com a objectiu continuar compartint i vivint plegats la nostra afició per l'òpera wagneriana al llarg de la temporada 2021-2022. Som una comunitat activa i inquieta que es reuneix regularment a la seu del club per visionar conjuntament òperes i altres documents audiovisuals de marcat interès, així com gaudim de conferències, audicions comentades, exposicions i altres tipus d'esdeveniments. Les nostres trobades (en viu o telemàtiques) sempre són un actiu espai obert a la discussió, el debat i l'enriquiment mutu.

Us convidem a descobrir la nostra programació d'activitats per al primer trimestre d'aquest curs!

TEMPORADA 2021-2022

PROGRAMACIÓ D'ACTIVITATS

PRIMER TRIMESTRE

Setembre
  • Dilluns 6 - Petita crònica de Bayreuth i Reflexions sobre L'Holandés de Bayreuth des del 2n acte.
  • Dilluns 13 - Preparació d'Ariadne auf Naxos prèvia a l'estrena al Gran Teatre del Liceu.
  • Dimarts 5 - 2n acte del Tristan del Festival d'Aix-en-Provence
  • Dissabte 9 - Siegfried per Josep Mallol
  • Dimarts 19 - 2n acte del Tristan de la Bayerische Staatsoper de Munic
  • Dimecres 3 - El Winterreise de Schubert
  • Dilluns 15 - 2n acte de Die Walküre de Salzburg
  • Dissabte 27 - Götterdämmerung per Josep Mallol
Desembre
  • Dijous 2 - Visions sobre Der Rosenkavalier
  • Dilluns 13 -  Conferència: Arquitectura i drama: el wagnerisme i l’arquitectura modernista catalana, a càrrec de Mònica Mendoza
  • Dimarts 21 - Hänsel und Gretel, d'Engelbert Humperdinck

INSCRIPCIÓ I PROTOCOLS DE SEGURETAT ANTI-COVID-19 DEL CLUB WAGNER BARCELONA

Inscripció
  • A causa del seguiment estricte dels protocols de seguretat imposats al sector d'activitats culturals per tal de controlar l'actual pandèmia, l'aforament a les activitats del Club Wagner es limita a 25 places per activitat (menys del 50% de l'aforament real de la nostra sala). La inscripció es pot realitzar a través del correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.L'ordre d'inscripció es farà per estricte ordre d'arribada de les peticions fins a completar l'aforament establert i donant prioritat als socis de l'entitat.
  • Les dates anunciades de les activitats poden estar sotmeses a canvis en funció de l'evolució de la situació sanitària. Les activitats s'aniran publicitant i confirmant setmana a setmana a través dels canals de xarxes socials del club.

Mesures de contenció de la COVID-19 durant l'activitat
  • L'ús de mascareta és obligatori i es mantindran les distàncies de seguretat mínimes entre els assistents.
  • Es proveirà de gel hidroalcohòlic als assistents.
  • Si en els dies següents a l'activitat manifesteu símptomes o doneu positiu, ho heu de comunicar de seguida als responsables del CW.

Fes-te SOCI

Hem establert una mínima quantitat anual de 35 €* amb el propòsit d'atraure i a la vegada fidelitzar el màxim nombre de persones a qui l'obra de Richard Wagner desperta interès i que considera que, a la ciutat de Barcelona, la tradició wagneriana hi ha de tenir una seu.

Al desplegable pots escollir si vols fer-te'n soci i/o rebre notícies.

*socis TRESC, 30 €