CWLogoV1 negro 500

Programació 2n trimestre Club Wagner i Fòrum Barcelona Clàssica

PROGRAMACIÓ 2n Trimestre
CLUB WAGNER i FÒRUM BARCELONA CLÀSSICA

Us comuniquem la programació del proper trimestre perquè pugueu agendar-vos els esdeveniments. Presentem tant les conferències i visions del Club Wagner com el programa de debat Fòrum Barcelona Clàssica, que té lloc també al Club Wagner. Aquest trimestre, les activitats del Club seran en dilluns a les 19h i les del fòrum un dimecres al mes a les 19h també. Esperem que disfruteu!

El dimarts 22 de maig de 2018, 205 anys després del naixement de Richard Wagner, s'inaugurà el Club Wagner, en un carrer cèntric de Barcelona (c/ València, 209, semisoterrani 1r - entre Balmes i Enric Granados), un espai obert als seguidors de Wagner i dels compositors que li són afins, per fer presentacions, tertúlies, projeccions, conferències i on es podran trobar literatura, objectes, música, imatges... tot allò que la figura de Richard Wagner ha generat.

Slider