El Club Wagner té el seu accés pel 209 del carrer València, entre els Balmes i Enric Granados. Per accedir-hi, cal baixar un tram d’escala fins el semisoterrani 1er.

Quan hi entreu us trobareu amb un espai de 180 m2 gran i diàfan, amb dues sales separades per una cristallera on s’ha inscrit la partitura original de la Simfonia en Mi menor de Richard Wagner.

La primera estança és presidida per un piano vertical de principis del segle XIX i una gran taula amb un portàtil a disposició de tots per a consultes.

Tot seguit s’accedeix a la sala principal pròpiament dita, dotada d’un equip per visionat i audicions, ideal per fer presentacions i conferències.

Cal remarcar el fet que les parets del Club, amb il·luminació controlada, estan destinades a mostrar art relacionat amb Richard Wagner.