CWLogoV1 negro 500

Aquest dimecres passat dia 6 de març a les 19h, al Club Wagner, vam poder gaudir d’una nova sessió del Fòrum Barcelona Clàssica amb Joaquim Garrigosa i Raúl Giménez per parlar del paper de les orquestres públiques i privades i la fina línia que separa la música culta i popular, en especial la música per a pel.lícules. Tot, moderat per Aina Vega.

PROGRAMACIÓ 2n Trimestre
CLUB WAGNER i FÒRUM BARCELONA CLÀSSICA

Us comuniquem la programació del proper trimestre perquè pugueu agendar-vos els esdeveniments. Presentem tant les conferències i visions del Club Wagner com el programa de debat Fòrum Barcelona Clàssica, que té lloc també al Club Wagner. Aquest trimestre, les activitats del Club seran en dilluns a les 19h i les del fòrum un dimecres al mes a les 19h també. Esperem que disfruteu!

El Fòrum Barcelona Clàssica del mes de febrer es va celebrar el dia 20 al Club Wagner, com és habitual. Aquest cop, amb la presència de dues persones que coneixen el Gran Teatre del Liceu des de molt endins: la seva directora artística, Christina Scheppelmann, i el seu ex director de màrqueting, Agustí Filomeno. Moderat per Aina Vega, el fòrum va aplegar una trentena de persones que es van mostrar molt participatives.

Premsa

Llistat de newsletters

Recordatori activitats 16 i 29
Activitats club Wagner
Vols ser membre del club Wagner?
Gràcies! #Marató Wagner

Contacte premsa