El Club Wagner de Barcelona ja té el seu repartiment de Tannhäuser!
La xerrada De Wartburg a Bayreuth, Tannhäuser torna al 'turó verd', a càrrec d'Aleix Pratdepàdua, va decidir el cast ideal del Club Wagner a partir d'una audició a cegues de les veus més representatives que han encarnat els rols principals d'aquest títol en les darreres edicions del Festival de Bayreuth.
L'audició a cegues ve permetre comparar les veus de Torsten Kerl, Stephen Gould, Wolfgang Neuman i Frank van Aken com a Tannhäuser. Les de Markus Eiche, Michael Nagy, Roman Trekel i Wolfgang Brendel com Wolfram. I, com a Elisabeth, les veus de Nadine Secunde, Cheryl Studer, Lise Davidsen i Camilla Nylund. Per majoria s'escollí Stephen Gould com a Tannhäuser, Roman Trekel com a Wolfram i Cheryl Studer com a Elisabeth.

L'últim Fòrum Barcelona Clàssica va tenir lloc dimecres 19 de juny al Club Wagner amb convidats d'excepció com el mànager de cantants més important d'Espanya, Miquel Lerín, la soprano Júlia Farrés i el tenor David Alegret. El debat, que va comptar amb una alta participació, va versar sobre "Els reptes de la interpretació lírica actual". Aina Vega va exercir de moderadora i va oferir el marc conceptual a partir del qual es va discutir tot.

Entrevista a Manel Bertran que podreu veure aquí en motiu de les exposicions sobre 'Die Walküre' i 'Tristan un Isolde', col.leccions que podeu trobar al Club Wagner

Premsa

Llistat de newsletters

Recordatori activitats 16 i 29
Activitats club Wagner
Vols ser membre del club Wagner?
Gràcies! #Marató Wagner

Contacte premsa