Com es quantifica el talent? Treballar en allò que t'apassiona justifica que no hagis de cobrar? S'ha d'educar al públic en relació al preu de la cultura de la mateixa manera que quan es compra fruita se sap que allò té un cost? Ponents: Bernat Puigtobella, director de Núvol i Pepe Zapata, director del TRESC.

Més informació clicant en aquest enllaç

El proper dijous 31 d'octubre, a les 19h, el Club Wagner Barcelona acull la presentació de la primera novel·la de David Puertas, El pianista cec.

El Club Wagner de Barcelona ja té el seu repartiment de Tannhäuser!
La xerrada De Wartburg a Bayreuth, Tannhäuser torna al 'turó verd', a càrrec d'Aleix Pratdepàdua, va decidir el cast ideal del Club Wagner a partir d'una audició a cegues de les veus més representatives que han encarnat els rols principals d'aquest títol en les darreres edicions del Festival de Bayreuth.
L'audició a cegues ve permetre comparar les veus de Torsten Kerl, Stephen Gould, Wolfgang Neuman i Frank van Aken com a Tannhäuser. Les de Markus Eiche, Michael Nagy, Roman Trekel i Wolfgang Brendel com Wolfram. I, com a Elisabeth, les veus de Nadine Secunde, Cheryl Studer, Lise Davidsen i Camilla Nylund. Per majoria s'escollí Stephen Gould com a Tannhäuser, Roman Trekel com a Wolfram i Cheryl Studer com a Elisabeth.

Premsa

Llistat de newsletters

Recordatori activitats 16 i 29
Activitats club Wagner
Vols ser membre del club Wagner?
Gràcies! #Marató Wagner

Contacte premsa