caenfrdees
CWBCNLogoV1 negro 500

Què és el Club Wagner

Un espai obert als seguidors de Wagner i dels compositors que li són afins, on es faran presentacions, tertúlies, projeccions, conferències i on es podran trobar literatura, objectes, música, imatges... tot allò que la figura de Richard Wagner ha generat.

La programació del Club Wagner

La programació del Club Wagner arranca de nou el mes de gener per a oferir conferències, visionats i maratons. Enguany es comptarà amb la participació de figures com Sílvia Pujalte, Xavier Vega, Jaume Radigales, Oriol Pérez Treviño, Hèctor Parra o Benet Casablancas.

PROGRAMACIÓ 3r Trimestre
CLUB WAGNER BARCELONA i FÒRUM BARCELONA CLÀSSICA

Benvolguts amigues i amics,
Us comuniquem la programació del proper trimestre perquè pugueu agendar-vos els esdeveniments. Presentem tant les conferències i visions del Club Wagner com el programa de debat Fòrum Barcelona Clàssica, que té lloc també al Club Wagner. A més, el dia 22 de maig celebrarem l'aniversari del Club Wagner i el compositor que li dóna nom. Cliqueu a continuació i descobriu tot el que us oferim!

PROGRAMACIÓ CLUB WAGNER 2018/19

Abril

Dissabte 27, d’11h a 20h: Marató 2: Tetralogia (Das Rheingold, Die Walkühre)

Maig

Dissabte 4, de 10h a 21h: Marató 3: Tetralogia (Siegfried, Götterdämmerung)

Dimecres 22, 19h: ANIVERSARI CLUB WAGNER

Juny

Dilluns 3, 19h: “La novel·la artúrica”, amb Aina Vega

Dissabte 15, de 10h a 14h: Marató 4: Das Rheingold, genealogia

Juliol

Dilluns 1, 19h: Strauss: “Visions sobre Arabella, Der Rosenkavalier

Dilluns 15, 19h: “Europa 1900: El trencadís”, diàleg entre el mestre Josep Pons i Aina Vega

Dimarts 23, 19h: El millor Tannhäusser. Audició i tria de les millors veus, amb l’historiador Aleix Pratdepàdua. En ocasió de l’estrena de la nova producció d’aquesta òpera a Bayreuth

 

 

PROGRAMACIÓ FÒRUM BARCELONA CLÀSSICA

Totes les sessions són en dimecres a les 19h

8 MAIG -Política i gustos musicals: som veritablement lliures d’escollir?

Cal analitzar el paper de les institucions (governs, universitats, conservatoris, programadors, escoles instrumentals…) en la formació d’uns gustos musicals i l’establiment d’un cànon musical privilegiat (principalment franco-germànic). El públic ha de ser conscient tant de les manipulacions a les que està sotmès com del poder que té com a consumidor, podent influir, si s’ho proposa, en la programació.

Robert Brufau, Sílvia Duran (ICEC)

19 JUNY –Divisme

Especialment en l’òpera, els cantants i els directors d’escena viuen en una bombolla on la imatge és molt important. Cal tocar més de peus a terra i revisar, per exemple, els contractes estratosfèrics o és la llei de l’oferta i la demanda? Què passa quan els directors artístics i els directors generals entren en el joc?

Miguel Lerin, Júlia Farrés

10 JULIOL -Música i bellesa

Per què no es tolera l’absència de bellesa en la música i, en canvi, a les altres arts sí? Acceptem música dissonant, fins i tot atonal, en una banda sonora, per què no en una simfonia?

Elio Ronco, Martí Marimon


Podeu confirmar assistència a través de Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. o Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. (fòrum).

Fes-te membre

Hem establert una mínima quantitat anual de 30 € (socis TRESC, 25 €) amb el propòsit d'atraure i a la vegada fidelitzar el màxim nombre de persones a qui l'obra de Richard Wagner desperta interès i que considera que, a la ciutat de Barcelona, la tradició wagneriana hi ha de tenir una seu.

Al desplegable pots escollir si vols fer-te membre i/o rebre notícies.

Aquest lloc web utilitza cookies