La programació del Club Wagner té com objectiu continuar compartint i vivint plegats la nostra afició per l'òpera wagneriana al llarg de la temporada 2021-2022. Som una comunitat activa i inquieta que es reuneix regularment a la seu del club per visionar conjuntament òperes i altres documents audiovisuals de marcat interès, així com gaudir de conferències, audicions comentades, exposicions i altres tipus d'esdeveniments. Les nostres trobades (en viu o telemàtiques) sempre són un actiu espai obert a la discussió, el debat i l'enriquiment mutu.

Us convidem a descobrir les nostres activitats i acompanyar-nos-hi!

Descobreix-la

TEMPORADA 2022-2023

PROGRAMACIÓ D'ACTIVITATS

PRIMER TRIMESTRE

OCTUBRE
  • Dissabte 1 a les 11 h - CONFERÈNCIA: Tristan und Isolde: el drama musical cap al futur, a càrrec de Josep Mallol, soci del Club Wagner de Barcelona
  • Dilluns 17 a les 19 h - PROJECCIÓ: Rienzi, de Richard Wagner
  • Divendres 21 a les 17 h - ACTIVITAT ESPECIAL: Parlem de Clàssica, amb Maria José Anglès. Col·loqui amb la flautista Elisabet Franch.
  • Dilluns 24 a les 19:30 h - CONCERT D'INAUGURACIÓ DE LA TEMPORADA D'IBERCÀMERA: Concert per a teclat en Re menor de Johann Sebastian Bach. Al Palau de la Música Catalana. Els socis que ho han demanat han rebut una invitació pel concert. El punt de trobada és la cafeteria del Palau.
NOVEMBRE
  • Dilluns 7 a les 19 h - PROJECCIÓ: Der Freischütz, de Carl Maria von Weber.
  • Dissabte 12 a les 17 h - ACTIVITAT ESPECIAL: Parlem de Clàssica, amb Maria José Anglès. Col·loqui amb la pianista Noelia Rodiles.
  • Dilluns 21 a les 19 h - COL·LOQUI: Trobada amb Víctor García de Gomar, director artístic del Gran Teatre del Liceu de Barcelona.
DESEMBRE
  • Dijous 1 a les 18 h - ACTIVITAT ESPECIAL: Parlem de Clàssica, amb Maria José Anglès. Col·loqui amb Martina Ribalta, responsable de desenvolupament estratègic de l'Orquestra Simfònica del Vallès.
  • Dilluns 12 a les 19 h - PROJECCIÓ: Die Frau ohne Schatten, de Richard Strauss.
  • Dilluns 19 a les 19 h - DEBAT: La direcció escènica a les òperes wagnerianes.

Totes les activitats entre setmana comencen a les 19 h i les de dissabte a les 11 h tret que s'especifici el contrari.
L'accés a les activitats és lliure i sense inscripció prèvia, però, donat l'aforament del local, es donarà prioritat als socis.

Fes-te SOCI

Hem establert una mínima quantitat anual de 35 € amb el propòsit d'atraure i a la vegada fidelitzar el màxim nombre de persones a qui l'obra de Richard Wagner desperta interès i que considera que, a la ciutat de Barcelona, la tradició wagneriana hi ha de tenir una seu.

Al desplegable pots escollir si vols fer-te'n soci i/o rebre notícies.