La programació del Club Wagner té com a objectiu continuar compartint i vivint plegats la nostra afició per l'òpera wagneriana al llarg de la temporada 2021-2022. Som una comunitat activa i inquieta que es reuneix regularment a la seu del club per visionar conjuntament òperes i altres documents audiovisuals de marcat interès, així com gaudim de conferències, audicions comentades, exposicions i altres tipus d'esdeveniments. Les nostres trobades (en viu o telemàtiques) sempre són un actiu espai obert a la discussió, el debat i l'enriquiment mutu.

Us convidem a descobrir-la i acompanyar-nos-hi!

Llegeix més...

Us convidem a descobrir-la i acompanyar-nos-hi!

TEMPORADA 2021-2022

PROGRAMACIÓ D'ACTIVITATS

PRIMER TRIMESTRE

Setembre
  • Dilluns 6 - Petita crònica de Bayreuth i Reflexions sobre L'Holandés de Bayreuth des del 2n acte.
  • Dilluns 13 - Preparació d'Ariadne auf Naxos prèvia a l'estrena al Gran Teatre del Liceu.
  • Dimarts 5 - Visionat al voltant de Siegfried
  • Dissabte 9 - Siegfried per Josep Mallol
  • Dimarts 19 - 2n acte del Tristan de la Bayerische Staatsoper de Munic
  • Dimarts 2 - El Winterreise de Schubert, amb Sílvia Pujalte
  • Dilluns 15 - 2n acte de Die Walküre de Salzburg
  • Dissabte 27 - Götterdämmerung per Josep Mallol
Desembre
  • Dijous 2 - Visions sobre Der Rosenkavalier
  • Dilluns 13 -  Conferència: Arquitectura i drama: el wagnerisme i l’arquitectura modernista catalana, a càrrec de Mònica Mendoza

SEGON TRIMESTRE

Febrer

• Dilluns  28  -  Hansel & Gretel d’Engelbert Humperdinck

Març

• Dilluns 14 - Visions sobre Die Meistersinger (1a part)
  • Dijous 17 - Performance DRAMA al Club Wagner.
  • Dilluns 28 -   Visions sobre Die Meistersinger (2a part)

TERCER TRIMESTRE

• Dissabte 2Die Meistersinger . Anàlisi a càrrec de Josep Mallol
  • Dimecres 6  -  Conferència: Com Wagner arriba a ser Wager? Una genealogia, a càrrec d’Oriol Pérez-Treviño ACTE POSTPOSAT
  • Dimecres 20 - Vida de Mahler

Maig

• Dilluns 9 -Conferència- La novena de Beethoven, a càrrec de Josep Mallol
  • Dimarts 17 - Conferència: Com Wagner arriba a ser Wagner? Una genealogia, a càrrec d’Oriol Pérez-Treviño
  • Dilluns 23 - 4t aniversari del CW . Trobada de socis i Assemblea (19h)
  • Dimarts 31 -  Tannhäuser

Juny

• Dilluns 13  - Rienzi
  • Dilluns 27 - Conferència a càrrec de Martí Marimon Aguadé

PROGRAMACIÓ D’ESTIU

Juliol

• Dilluns 11  - Die Frau ohne Schatten
  • 18 i 19  - Marató de Ring tot preparant Bayreuth.

HORARIS, ASSISTÈNCIA I PROTOCOLS DE SEGURETAT ANTI-COVID-19

Horaris
  • Per norma general, les activitats entre setmana són a les 19h, i les de dissabte a les 11h.
  • Les dates anunciades de les activitats poden estar sotmeses a canvis en funció de l'evolució de la situació sanitària. Les activitats s'aniran publicitant i confirmant setmana a setmana a través dels canals de xarxes socials del club.

Assistència
  • L'accés a les activitats és lliure i sense inscripció individual prèvia, però, donat l'aforament limitat, es donarà prioritat als socis del Club Wagner Barcelona.
Mesures de contenció de la COVID-19 durant l'activitat
  • L'ús de mascareta és obligatori i es mantindran les distàncies de seguretat mínimes entre els assistents.
  • Es proveirà de gel hidroalcohòlic als assistents.
  • Si en els dies següents a l'activitat manifesteu símptomes o doneu positiu, ho heu de comunicar de seguida als responsables del CW.

Fes-te SOCI

Hem establert una mínima quantitat anual de 35 €* amb el propòsit d'atraure i a la vegada fidelitzar el màxim nombre de persones a qui l'obra de Richard Wagner desperta interès i que considera que, a la ciutat de Barcelona, la tradició wagneriana hi ha de tenir una seu.

Al desplegable pots escollir si vols fer-te'n soci i/o rebre notícies.

*socis TRESC, 30 €