La programació del Club Wagner té com objectiu continuar compartint i vivint plegats la nostra afició per l'òpera wagneriana al llarg de la temporada 2021-2022. Som una comunitat activa i inquieta que es reuneix regularment a la seu del club per visionar conjuntament òperes i altres documents audiovisuals de marcat interès, així com gaudir de conferències, audicions comentades, exposicions i altres tipus d'esdeveniments. Les nostres trobades (en viu o telemàtiques) sempre són un actiu espai obert a la discussió, el debat i l'enriquiment mutu.

Us convidem a descobrir les nostres activitats i acompanyar-nos-hi!

Descobreix-la

TEMPORADA 2021-2022

PROGRAMACIÓ D'ACTIVITATS

PRIMER TRIMESTRE

Setembre
  • Dilluns 6 - Petita crònica de Bayreuth i Reflexions sobre L'Holandès de Bayreuth des del 2n acte.
  • Dilluns 13 - Preparació d'Ariadne auf Naxos abans de l'estrena al Gran Teatre del Liceu.
  • Dimarts 5 - Visionat al voltant de Siegfried
  • Dissabte 9 - Siegfried, per Josep Mallol
  • Dimarts 19 - 2n acte del Tristan de la Bayerische Staatsoper de Munic
  • Dimarts 2 - El Winterreise de Schubert, amb Sílvia Pujalte
  • Dilluns 15 - 2n acte de Die Walküre de Salzburg
  • Dissabte 27 - Götterdämmerung per Josep Mallol
Desembre
  • Dijous 2 - Visions sobre Der Rosenkavalier
  • Dilluns 13 -  Conferència: Arquitectura i drama: el wagnerisme i l’arquitectura modernista catalana, a càrrec de Mònica Mendoza

SEGON TRIMESTRE

Febrer

• Dilluns  28  -  Hansel & Gretel d’Engelbert Humperdinck

Març

• Dilluns 14 - Visions sobre Die Meistersinger (1a part)
  • Dijous 17 - Performance DRAMA al Club Wagner.
  • Dilluns 28 -   Visions sobre Die Meistersinger (2a part)

TERCER TRIMESTRE

• Dissabte 2Die Meistersinger . Anàlisi a càrrec de Josep Mallol
  • Dimecres 6  -  Conferència: Com Wagner arriba a ser Wager? Una genealogia, a càrrec d’Oriol Pérez-Treviño ACTE POSPOSAT
  • Dimecres 20 - Vida de Mahler

Maig

• Dilluns 9 -Conferència- La novena de Beethoven, a càrrec de Josep Mallol ACTE POSPOSAT
  • Dimarts 17 - Conferència: Com Wagner arriba a ser Wagner? Una genealogia, a càrrec d’Oriol Pérez-Treviño
  • Dilluns 23 - 4t aniversari del CW . Trobada de socis i Assemblea (19h)
  • Dimarts 31 -  Tannhäuser

Juny

• Dilluns 13  - Conferència - La novena de Beethoven, a càrrec de Josep Mallol
  • Dilluns 27 - Conferència - Traduir Wagner al català: una qüestió de llengua, a càrrec de Nacho Ferrer

PROGRAMACIÓ D’ESTIU

Juliol

• Dijous 14 - Presentació de l'exposició Lohengrin Paintings, que s'inaugura aquest mes a la Casa Museu Wahnfried de Bayreuth, a càrrec de Manel Bertran ACTIVITAT CANCEL·LADA PER FALTA D'INSCRITS
  • Diumenge 17 a les 18 h: Projecció sobre Der Ring des Nibelungen (L'anell del Nibelung)Das Rheingold (L'or del Rin) i Die Walküre (La Valquíria)
  • Dilluns 18 a les 18 h: Projecció sobre Der Ring des Nibelungen (L'anell del Nibelung): Siegfried i Götterdämmerung (El capvespre dels déus)

Totes les activitats entre setmana comencen a les 19 h i les de dissabte a les 11 h.
L'accés a les activitats és lliure i sense inscripció prèvia, però, donat l'aforament del local, es donarà prioritat als socis.

Fes-te SOCI

Hem establert una mínima quantitat anual de 35 €* amb el propòsit d'atraure i a la vegada fidelitzar el màxim nombre de persones a qui l'obra de Richard Wagner desperta interès i que considera que, a la ciutat de Barcelona, la tradició wagneriana hi ha de tenir una seu.

Al desplegable pots escollir si vols fer-te'n soci i/o rebre notícies.

*socis TRESC, 30 €