PROGRAMACIÓ CLUB WAGNER 2018/19

Dissabte 27, d’11h a 20h: Marató 2: Tetralogia (Das Rheingold, Die Walkühre)

Maig

Dissabte 4, de 10h a 21h: Marató 3: Tetralogia (Siegfried, Götterdämmerung)

Dimecres 22, 19h: ANIVERSARI CLUB WAGNER

Juny

Dilluns 3, 19h: “La novel·la artúrica”, amb Aina Vega

Dissabte 15, de 10h a 14h: Marató 4: Das Rheingold, genealogia

Juliol

Dilluns 1, 19h: Strauss: “Visions sobre Arabella, Der Rosenkavalier

Dilluns 15, 19h: “Europa 1900: El trencadís”, diàleg entre el mestre Josep Pons i Aina Vega

Dimarts 23, 19h: El millor Tannhäusser. Audició i tria de les millors veus, amb l’historiador Aleix Pratdepàdua. En ocasió de l’estrena de la nova producció d’aquesta òpera a Bayreuth

PROGRAMACIÓ FÒRUM BARCELONA CLÀSSICA

Totes les sessions són en dimecres a les 19h

8 MAIG -Política i gustos musicals: som veritablement lliures d’escollir?

Cal analitzar el paper de les institucions (governs, universitats, conservatoris, programadors, escoles instrumentals…) en la formació d’uns gustos musicals i l’establiment d’un cànon musical privilegiat (principalment franco-germànic). El públic ha de ser conscient tant de les manipulacions a les que està sotmès com del poder que té com a consumidor, podent influir, si s’ho proposa, en la programació.

Robert Brufau, Sílvia Duran (ICEC)

19 JUNY –Divisme

Especialment en l’òpera, els cantants i els directors d’escena viuen en una bombolla on la imatge és molt important. Cal tocar més de peus a terra i revisar, per exemple, els contractes estratosfèrics o és la llei de l’oferta i la demanda? Què passa quan els directors artístics i els directors generals entren en el joc?

Miguel Lerin, Júlia Farrés

10 JULIOL -Música i bellesa

Per què no es tolera l’absència de bellesa en la música i, en canvi, a les altres arts sí? Acceptem música dissonant, fins i tot atonal, en una banda sonora, per què no en una simfonia?

Elio Ronco, Martí Marimon

Podeu confirmar assistència a través de Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. o Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. (fòrum).