A causa de la incertesa actual en el panorama cultural per culpa de la pandèmia de la COVID-19, la programació del Club Wagner va interrompre's i els seus responsables s'han vist obligats a replantejar-ne el calendari.

Aquest calendari, organitzat per trimestres, presenta les trobades inicialment previstes sense data assignada. Les dates s'aniran anunciant a través del nostre newsletter i de les xarxes socials en la mesura que sigui possible realitzar les activitats, i tot adaptant-les a les circumstàncies de cada moment i a la futura evolució de la situació sanitària. Agraïm la vostra comprensió.

Quan aquestes activitats es realitzin, com així s'ha fet en les darreres trobades, es desenvolparan seguint totes les mesures i protocols de seguretat pertinents per tal de garantir la salut dels nostres socis i sòcies, a més de contribuir a la contenció del coronavirus. Aquestes mesures seran especificades en cada convocatòria d'activitat.

Per a qualsevol dubte en relació a la programació del CW, podeu adreçar-vos per correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

El proper dilluns 5 d'octubre a les 19h el Club Wagner inicia la seva temporada d'activitats 2020-2021! Ens fa molta il·lusió compartir amb vosaltres un altre curs ple de música compartida i gaudi conjunt de l'òpera wagneriana.

Enguany, iniciem temporada amb la primera sessió del cicle que dedicarem a la biografia del compositor alemany. La vida de Richard Wagner de 1813 a 1849, a càrrec de Manel Bertran, ens endinsarà en la primera etapa de la vida del nostre autor predilecte i els temps en què es formà com a músic.

Aquest acte es realitzarà amb un aforament limitat a 20 persones i nominal (prèvia inscripció per correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.), i amb totes les mesures de seguretat necessàries per impedir la transmissió de la COVID-19.

Els seleccionats i guanyadors del Concurs Internacional Lohengrin impulsat pel Club Wagner Barcelona que estaran exposats  al Foyer del Liceu, podran ser contemplats pels membres i simpatitzants del CW en data a determinar.

Les obres exposades seran comentades pels alguns dels artistes participants.

ACTIVITAT CANCEL·LADA COM A PREVENCIÓ DE L'EXPANSIÓ DEL CORONAVIRUS COVID-19

Preguem que disculpin les molèsties.