La programació del Club Wagner es repren el mes d'octubre per a oferir conferències, visionats i maratons al llarg del curs 2019-2020. Enguany es comptarà amb la participació de figures com Sílvia Pujalte, Xavier Vega, Jaume Radigales, Oriol Pérez Treviño, Hèctor Parra o Benet Casablancas.

El proper dilluns 11 de novembre, a les 19h, el Club Wagner ofereix el visionat d'una de les obres mestres de Richard Strauss, que recentment ha retornat al Festival de Salzburg després de 25 anys, amb la celebrada direcció d’escena de Romeo Castellucci i una interpretació magistral d'Asmik Gregorian en el paper principal.

Us hi esperem a tots!

El proper dimecres 23 d'octubre, a les 19h, Conferència per part de Glòria Bordons i el 7 de novembre, Conferència coral amb l'artista plàstic Jordi Pagès, el ràpsode Joan Vigó, l'arquitecta Carme Arianoutsos Crespí i Josep Vilaseca, amic proper de Joan Brossa.

El proper dilluns 16 de setembre a les 19h, com és habitual, el Club Wagner Barcelona us convida a un acte especial per escalfar motors per la temporada que iniciarem a l'octubre, de la qual us informarem properament. Dedicarem la propera sessió a compartir amb tots les experiències que alguns membres del Club hem viscut a Bayreuth aquest estiu i els acords que hem establert a Wahnfried. A més, dedicarem una part de la tarda al visionat de l'estrena a Bayreuth aquest estiu: Tannhäusser.