CWLogoV1 negro 500

Aquest dimecres 22 de maig, el Club Wagner està de celebració. Compleix el seu primer any amb molt bona salut i amb un programa d'activitats molt atractiu, tal i com demostra l'afluència de públic i els membres i simpatitzants que s'han sumat al projecte. Tots recordarem que el 22 és el dia que va nàixer Richard Wagner, i és una joia per nosaltres poder compartir amb tu la doble celebració, que acabarà d'una manera molt a l'estil del geni de Bayreuth. Vine!

El dimecres 8 de maig a les 19h ens trobem amb Robert Brufau, director artiístic de L'Auditori, i Sílvia Duran, directora de l'ICEC en un debat moderat per Aina Vega en què analitzarem el paper de les institucions (governs, universitats, conservatoris, programadors, escoles instrumentals…) en la formació d’uns gustos musicals i l’establiment d’un cànon musical privilegiat (principalment franco-germànic). El públic ha de ser conscient tant de les manipulacions a les que està sotmès com del poder que té com a consumidor, podent influir, si s’ho proposa, en la programació.

El proper dissabte dia 27 d'abril i el següent, 4 de maig, se celebraran, aproximadament entre les 10h i les 14h i les 16h i les 20h les propoeres maratons sobre la Tetralogia al Club Wagner Barcelona.  La versió que podrem veure i escoltar és la de del Metropolitan de Nova York i James Levine, amb Hildegard Behrens, James Morris, Jessye Norman, Crhista Ludwig i Gary Lakes, sota la direcció d'escena d'Otto Schenk.