El dia 10 de juliol ens trobem amb Elio Ronco, físic i musicòleg, i Martí Marimon, filòsof, músic i crític per debatre el 9è Fòrum Barcelona Clàssica, moderat per Aina Vega. Al llarg de la història de l'art s'ha perseguit un ideal de Bellesa que fins a Kant ha estat àmpliament consensuat. Al segle XIX totes les arts comencen a anar més enllà i explorar nous camins cap a la lletjor. La famosa Bellesa medusea inunda des de Colleridge a Hölderlin i en música, les dissonàncies comencen a ser acceptades i les formes es comencen a desintegrar, fins arribar a un segle XX on el soroll s'apodera de l'aspectre sonor. Per què acceptem un quadre abstracte però en canvi ens molesta certa música conemporània? Farem un recorregut des de Plató fins Lyotard per explicar les sensacions que ens produeix la música bella -i la no tan bella.

El proper dia 1 de juliol, el Club Wagner us convida a les 19h a una sessió on repassarem una de les figures cabdals de l'Europa de 1900, Richard Strauss, amb diversos fragments de les seves òperes. Ens prepararem per la sessió del dia 15 amb el mestre Josep Pons i Aina Vega per parlar de tot el trencadís sonor fin-de-sciècle.

El proper dimecres 19 de juny a les 19:00h, la revista Barcelona Clàssica, en col.laboració amb el Club Wagner, engega la novena sessió del cicle de xerrades-col.loquis FÒRUM BARCELONA CLÀSSICA amb Miquel Lerín, reconegut mànager artístic, la soprano Jùlia Farrés i el tenor David Alegret. El debat estarà moderat per Aina Vega que, a banda de ser la responsable de comunicació, marketing i programació del Club Wagner, és l'editora de la revista Barcelona Clàssica. La temàtica és "Els reptes de la interpretació lírica actual".