El passat dia 13 de gener al CW es va viure una emoció intensa durant tot el 1er acte de Die Walküre en versió de concert, dirigit pel genial Hans Knapperstbusch i la Wiener Philharmonike amb Claire Watson com a Sieglinde, Fritz Uhl com a Siegmund i Josef Greindl com a Hunding.

• Pròximament, en el Gran Teatre del Liceu, s'interpretarà la 2a simfonia de Gustav Mahler amb la direcció musical De Josep Pons. Això serà només per un sol dia, el diumenge 1 de març.
  • Aquesta meravella no pot passar de llarg per els membres i simpatitzants del CW i per això hem   programat un visionat d'aquesta obra pel dia 10 de febrer a les 19h en una versió de referència.

El pròxim dia 30 de gener, a les 19h a la seu del Club Wagner, el compositor Hèctor Parra (PARRA) ens parlarà de la influència de Richard Wagner en la seva música.