La programació del Club Wagner es repren el mes d'octubre per a oferir conferències, visionats i maratons al llarg del curs 2019-2020. Enguany es comptarà amb la participació de figures com Sílvia Pujalte, Xavier Vega, Jaume Radigales, Oriol Pérez Treviño, Hèctor Parra o Benet Casablancas.

El proper dilluns 14 d'octubre, a les 19h, Conferència coral amb l'artista plàstic Jordi Pagès, el ràpsode Joan Vigó, l'arquitecta Carme Arianoutsos Crespí i Josep Vilaseca, amic proper de Joan Brossa.

El proper dilluns 16 de setembre a les 19h, com és habitual, el Club Wagner Barcelona us convida a un acte especial per escalfar motors per la temporada que iniciarem a l'octubre, de la qual us informarem properament. Dedicarem la propera sessió a compartir amb tots les experiències que alguns membres del Club hem viscut a Bayreuth aquest estiu i els acords que hem establert a Wahnfried. A més, dedicarem una part de la tarda al visionat de l'estrena a Bayreuth aquest estiu: Tannhäusser.

Dimarts ens acomiadarem, com ja vam fer l'any passat, amb una sessió sobre Bayreuth. En aquesta ocasió, l'historiador i amant de l'òpera Aleix Pratdepàduaens acostarà a l'estrena d'enguany del 25 de juliol: Tannhäusser. Serà una tarda on reflexionarem sobre l'obra wagneriana i farem una audició comparada dels tres personatges principals, Tannhaäusser, Elisabeth i Wolfram. En paraules del propi orador: "Coincidint amb la nova producció de 'Tannhäuser' a Bayreuth, farem una audició a cegues de les darreres veus que han encarnat els rols principals d'aquest títol al 'turó verd'. Una trobada distesa i participativa per escalfar motors per la prémiere del proper 25/07".